Perchè ci vole à infuttesine Faterideeghjalline
à principiu m''hà fattu ride ancu à mè.a cronaca ùn preciseghja micca chì i so spetaculu si chjama cusì...è in u cuntestu di l''affare Dieudonné, chì hè diventatu un affare di statu si pò omu dumandà perchè chì si pò ride di certi, è micca di l''altri..
Babbò
Iè avete ragiò,ci si vole a falà in carrughju cu i ghjovani,ma un pudemu piu lascia parlà coni simuli,chi si piatanu daretu a macagna per stupà nant'i corsi e altre minorita.
So i stessi chi hanu stirpati l'ebrei,e altri minorita chi a l'epica un eranu ricunisciuti cume Populu,e su" Dieudonné nouveau" bobo di manca di canal+ po fà ride i so amichi,cu un rassizimu legalu,permessu per u statu francese,un rassizimu pulmiticamentu curettu,senza teme a ghjustizia di u sgiò Valls, apostu chi u Populu Corsu un hè mica ricunisciutu e un esistà mica per su belu paese di i diriti di l'omu. Per mè barré hè peghju che dieudonné e un ci si vole lascià passa affare simule Ramu
Non mi piace,trovo i suoi propositi orrendi.Forza Corsica bella!
ghjattuvolpa
O tantu un avemu capitu nunda : ha dettu cio chi diceraghju un conu, micca cio ch'ellu pensa!
babbò
Un c'hè nissun dubitu,a sapemu cio ch'elli pensanu i francesi di noi corsi e ava basta,ch'ella sia macagna o rassizimu, basta, basta, a francisata,e lezione di sta ghjente chi si credenu superiori a u mondu sanu,un li possu piu sente.
babbò
Chi faci nant'a piazzetta alora ? vai a bei un colpu cu to amichi francesi
SARDU
amichi corsi,discriminazioni ci stanu sempre,in tuttu u mondu...ma vo vi surprendete mica pé quesse persone sapete cume so fate,LASCIATE PERDERLE E FATE A VUSTRA VITA DIGNITOSA CUME AVETE SEMPRE FATU! ghiuva i pezzi di merda si lu dicenu loro stessi!!! FORZA CORSICA !
UN ISULA,UN IDENTITA. ACCANITU ANTI BARRé
in francia anu a dieudonné a noi altri corsi ci anu affibiatu sa nerpia di barré racistu hè piu ché racistu .CI volé a aspità a riazioné di u ministru walls hé sapé cio c'chellu a da fà .S'ellu un volé fa nunda farému noi per chuddé a bocca di stu fascistu.
Hantzu
Ha ha ha !
Aio site troppu azezi, à mè "Kirikou nant'à a bandera, m'hà fattu ride Hantzu
è dinù "qui fait saigner les oreilles des prefets"
MDR anto
Prestu ci so élezioni ,circhemu a micca vuta pè quelli chi mantenenu ssi cunacci ,ma sara difficile di truvane chi un manghjanu micca di capu in a sacchetta !
circinelludiguagnenativupeliguagnesusosanguaversatu
Kirikou !
:))) Babbò
Face cume la ti pare o henry,un avemu da liticassi tra corsi,s'ellu ti piace di fatti insulta ghje u to prublema
Babbò
U rispéttu, henry,u rispéttu, eccu cio ch'elli m'hanu amparati i vecchji, u rispéttu di l'altru indè noi face parte di a nostra cultura (e mica a viulenza),ma solu per quelli chi mi rispéttanu.
Eiu un aghju mai sputatu nant'u populu francese,ma nantu certa ghjente chi hanu traparlatu,e tandu un c'hè piu rispéttu, Per a televisiò, ognunu face cume vole,ma chiòde l'occhji e tuppàssi l'arecchje un ha mai sguassàttu a realtà. bonna aventura
Pensu chi stu tipu un'a manca appena di "talente" ,hé una narpia , un baschicciu chi puzza a cunneria ,so siguru chi quand"ellu era zitellu pigliava i colpi ,ava face quellu ca u spiritu ,e tutti i tonti di a creazione ridenu cun elli ,e trovanu chi u tipu ta a putenza.
Ch'ellu si secchi u so pipinu. nò
"È sì, in fine di contu, eranu i liceani (chì tuttu u mondu ghjoca à a risa d'altronde...) chì avianu ragiò di falà in carrughju ?"
Quand'ellu si vede una mansa di liceani chì ne chjamanu à a "cuuficialità" chì ùn sò mancu scritti in corsu, quand'ellu si sente un mansa di ghjuvanotti chì ùn cunnoscenu nulla nè di "l'arristati" nè di Miot, nè di u cuntestu storicu (era un amicu di Morand), ci da ride. È, di fatti, nimu ùn l'hà pigliati in seriu, mancu a pulizza. Averemu da parte in "cruciata virtuale" una volta di più, per st'omu ? Sò propiu d'accunsentu. Face ride o nò (à mè mancu appena, ghjè un clonu di Nicolas bedos ) , è chì pò fà, semu pà u dirittu à a spressione di tutt'ognunu. A magagna face parte di a nostra cultura (basta à sente i bastiacci chì parlanu di l'aiaccini o u cuntrariu). Ùn emu micca da fà cum'è l'abrei chì si lagnanu par un sì o un nò. È po, à dilla franca, E Facciacie e facenu falà à pezzu vechju nantu à i corsi, nò? Mi pare chì a risposta a più bella saria di fà un cuncorsu di video di magagne nantu à i francesi di Corsica o d'altrò , è fà magagne di quelle putente, cum'è i sapemu fà. Cusì saparanu ch'è no avemu u sensu di u ridiculu, vedaremu s'è elli dinò. John-Billu
+1000 incu l'autoru. Simu divintati un populu di pienghjitori, sempri pronti à indignassi, sempri à aspittà a prossima cosa chi ci permettera d'indignassi , di scrive u so sintimu (a spessu furzatu d'altronde ...) nant'a FB, nant'u so blog, sempre in brama di pienghje, di lagnàssi, di ramintà, nant'à n'importa chì è n'importa quale, listesse cose : l'impiccati di u niolu, a lingua corsa pruibita, a prima guerra, ponte-novu, i ghjudei di a siconda, etc ... fighjemu a pena l'avvena senza sminticcassine di u passatu a tutte l'ore ! U tipu ùn face ride, u so sketch hé merzu merzu, va bè, e dopu ? ci vole à impipassine !! ùn c'hè bisognu di parlane !! ci n'infuttimu ! O allora simu cusì intucchevuli e tanti parfetti ch'ellu ùn si po suppurtà d'esse a pena criticcati ancu s'ellu hè d'una manera cusì nulla ? U tipu ùn parla mancu di "i corsi" di a noscia cumunità, ùn manca di rispettu à nimù (ô alora à i turisti) mi pare, face un sketch di merda 'cu u so visu di "beauf", nant'i terroristi, e i turisti, incu a so manera di "face (micca) ride" : Cunsiste à tene i prupositi d'un connu. Cìnicu, antipaticu, bestia, razzistu, omoffobu, misòginu... un connu dunque" cum'ellu a dice l'autoru. Nimù ùn l'avia capita quessa ? Povera noì ... induva sara passata a DIGNITA di u nosciu populu ? Aspittemu i cumunicati indignati di li nosci eletti merzi ... in fattu femu sempri cume i "sionistes" i piu estremi (pleunasmu): ùn si parlà di i corsi senzà esse cusnideratu cume "razzistu anti-corse", hè ridiculu. c'era a pena di piu di "rinculu" et d'umurisimu qualchì anni fà, quand'ellu c'era una vera fierta d'esse corsu senza avè maì bosognu di rindica a so identità. "So corsu, ne so fieru, et t'ammerdu", c'hè un prublemu ? Oghji ? "So corsu, ùn parla miccà di mè ò aghju da pienghje e indignammi subbitù, c'hè un prublemu ?" Populu di riazziunari hyper-cunnettati, elevemu a pena u dibatittu e femu cresce e noscie idei in piazza di riaghjisce per ogni cosa in bocca di u primu connu di u "PAF" francese ...
babbò
Ci so i piengjuloni,ci so quelli chi si n'impipenu,quelli chi si n'infutti,quelli piu inteligenti cume te chi capiscenu e "macagne" di su "populu superiore",postu che tu hai u stessu spiritu.
T'aspitemu per alsa u dibatittu,face piu di 200 anni ch'aspitemu un omu cume te,un omu charismaticu,un pastore per apre a strade per e tinte pecure che no simu. Corsi cume te ci n'hè sempre di piu,sapientoni,astuti,pronti a da lezzione a u mondu sanu. E po ci so l'altri,u populu, quelli chi falanu in carrughju,quelli chi si manghjanu colpi e anni di prigiò,senza riflete di tropu,ma sempre cu u fiatu e sperenza. Ma hai ragiò,ci si vole a alsa u dibatitu,cume a facenu di poi 40 anni i capimachja e chi tombanu pianu pianu u nostru populu. Quandu un ci sera piu corsi,un ci sera piu macagne,tandu si chelli riderenu bonna avantura
Un francese dice cunnerie nant'a noi ,e chi femu ci tazzemu,ghjustu per sapé si stu tipu ta a macagna ,un certu spiritu . Ma francamente avemu bisognu di pisa ,sottupisa i so detti.Oghje so chi si chjama u PAF permette di di tuttu e n'importa ché hé l'épica chi vole què ,e noi a pigliemu o cusi o cula secondu so ché no rissentimu perché a corsica dapoi piu di quarantina si trova ind'é un scumbugliu .U so micca qualé chi risponde nant'a piazzetta ma per micca inghjulia qualchissia provu a fa pianu ind'é i mo detti.
Quandu risponde ghjocu u ghjocu chi a piazzetta prupone. quellu
Bravu John-Billu !
+1 ![]() |
|